Βρίσκεστε εδώ

ΔΥΠΑ Digital

  • Από το Φεβρουάριο 2021, οι πολίτες μπορούν να «κατεβάσουν» στα κινητά και στα tablets τους τη νέα εφαρμογή myDYPAapp. Με την νέα εφαρμογή myDYPAapp, περισσότερες από 40 ηλεκτρονικές υπηρεσίες είναι πλέον στα χέρια του κάθε πολίτη, εύκολα, άμεσα και με ταχύτητα. Συγκεκριμένα, παρέχονται υπηρεσίες όπως:

    • Εγγραφή στο μητρώο ανέργων και ανανέωση του δελτίου ανεργίας.

    • Αίτηση έκδοσης βεβαίωσης χρόνου ανεργίας, που εκδίδεται άμεσα.

    • Αίτηση για επιδοματικές και άλλες κοινωνικές παροχές όπως το επίδομα ανεργίας, οι παροχές μητρότητας, το επίδομα γονικής άδειας κλπ.

    • Διαχείριση και άμεση αποστολή βιογραφικού.

    • Αναζήτηση σε διαδραστικό χάρτη πληροφοριών για τα υποκαταστήματα ΔΥΠΑ καθώς και οδηγίες καθοδήγησης για το συγκεκριμένο υποκατάστημα.

    • Χρήσιμες πληροφορίες που συνδέονται με την ιδιότητα του ανέργου.

    • Ενημερώσεις για περισσότερες από 80 διαφορετικές υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένων των ημερομηνιών ανανέωσης του δελτίου ανεργίας σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα.

    Η εφαρμογή αυτή εντάσσεται σε μια ευρύτερη προσπάθεια της ΔΥΠΑ, με στόχο να μειωθούν οι επισκέψεις στα Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) αυξάνοντας σταδιακά τις υπηρεσίες που παρέχονται ψηφιακά.

    Ο Διοικητής της ΔΥΠΑ Σπύρος Πρωτοψάλτης ανέφερε πως «η νέα εφαρμογή myDYPAapp αναμένεται να φέρει μια επαναστατική αλλαγή στο πώς οι πολίτες ωφελούνται από τις δημόσιες υπηρεσίες και στο πώς οι δημόσιοι φορείς, όπως η ΔΥΠΑ, αξιοποιούν τη τεχνολογία προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος. Η ΔΥΠΑ καινοτομεί και δείχνει το δρόμο για την παροχή σύγχρονων ψηφιακών υπηρεσιών προς τους πολίτες. Η εφαρμογή θα αποτελέσει ένα πραγματικό εργαλείο για τους πολίτες, απλοποιώντας διαδικασίες που θα είναι πλέον κυριολεκτικά στο χέρι τους».

    Κατεβάστε την εφαρμογή σε Android ή σε IOS

     

  • Το Δεκέμβριο του 2020 τέθηκε σε λειτουργία ένα νέο κανάλι επικοινωνίας της ΔΥΠΑ με τους πολίτες. Πρόκειται για το myDYPAlive, την ψηφιακή πλατφόρμα μέσω της οποίας ο πολίτης μπορεί να κάνει κράτηση και να εξυπηρετηθεί με τηλεδιάσκεψη από εξειδικευμένο υπάλληλο της ΔΥΠΑ. Η αξιοποίηση και η ανάπτυξη του συγκεκριμένου εργαλείου εξυπηρέτησης ανέργων και επιχειρήσεων, έγινε σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης.

    Για πρώτη φορά, άνεργοι και επιχειρήσεις μπορούν να προγραμματίζουν ραντεβού σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα για να εξυπηρετηθούν από το εξειδικευμένο προσωπικό της ΔΥΠΑ μέσω τηλεδιάσκεψης (βιντεοκλήσης), αποφεύγοντας την προσέλευση στα Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2).

    Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση myDYPAlive.gov.gr, όπου ο πολίτης μπορεί να ενημερωθεί για τις παρεχόμενες υπηρεσίες και χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς κωδικούς taxisnet, να επιλέξει την υπηρεσία που τον ενδιαφέρει, την ημερομηνία και την ώρα που επιθυμεί και να δώσει τα στοιχεία επικοινωνίας του ίδιου ή τρίτου προσώπου που θα συμμετέχει στην τηλεδιάσκεψη. Η χρήση του myDYPAlive είναι ιδιαίτερα απλή για τον χρήστη, χωρίς να απαιτούνται υψηλές ψηφιακές δεξιότητες.

    Κατά την κράτηση του ψηφιακού ραντεβού απαιτείται η καταχώρηση των στοιχείων του/της ενδιαφερόμενου/ης:

    • ονοματεπώνυμο
    • ηλεκτρονική διεύθυνση (email)
    • αριθμός κινητού τηλεφώνου
    • ταχυδρομική διεύθυνση

    Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης απαιτείται η επίδειξη εγγράφων ταυτοποίησης του/της ενδιαφερόμενου/ης.

    Πέρα από τη διευκόλυνση στους πολίτες που δεν έχουν πρόσβαση στις κατά τόπους υπηρεσίες λόγω περιορισμών COVID-19, το myDYPAlive φιλοδοξεί να κάνει προσιτή την εξυπηρέτηση πολιτών που είτε δε γνωρίζουν ελληνικά, είτε ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες (άνεργοι με αναπηρίες ΑμεΑ, απεξαρτημένοι κ.α.). Σε συνεργασία με το Ίδρυμα Κωφών παρέχεται η δυνατότητα διερμηνείας στην ελληνική νοηματική γλώσσα/χειλανάγνωση, ενώ σε συνεργασία με  άλλους φορείς παρέχεται διερμηνεία σε άλλες γλώσσες.

    Για περισσότερες πληροφορίες και για χρήση των υπηρεσιών myDYPAlive μεταβείτε στην υπηρεσία.

  • Νομικό Πλαίσιο
        • ΚΥΑ οικ.49926/14976/17-12-2020 : Διαδικασία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών σε εγγεγραμμένους ανέργους και επιχειρήσεις από τον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (Ο.Α.Ε.Δ.) με τηλεδιάσκεψη (ΦΕΚ Β'/5517/17-12-2020)
        • Τροποποίηση - συμπλήρωση της υπ’ αρ. οικ.49926/14976/07-12-2020 : «Διαδικασία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών σε εγγεγραμμένους ανέργους και επιχειρήσεις από τον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (Ο.Α.Ε.Δ.) με τηλεδιάσκεψη» (ΦΕΚ Β΄/901/9-3-2021)
  • «myDYPAραντεβού»: νέα ψηφιακή πλατφόρμα για τα ραντεβού στα ΚΠΑ2 και στα Γραφεία ΕΚΟ

    Τα τελευταία χρόνια η εξυπηρέτηση των πολιτών από τη ΔΥΠΑ προσανατολίζεται όλο και περισσότερο στην ψηφιακή – εξ αποστάσεως παροχή υπηρεσιών. Ωστόσο, ένα μικρό μέρος των υπηρεσιών μας εξακολουθούν να παρέχονται αποκλειστικά δια ζώσης από τις κατά τόπους δομές. Παράλληλα, η τήρηση των μέτρων για τη δημόσια υγεία επιβάλλουν το ραντεβού ως κύριο τρόπο εξυπηρέτησης από τα ΚΠΑ2 και τα Γραφεία ΕΚΟ.

    Η νέα υπηρεσία «myDYPAραντεβού» δίνει στους πολίτες τη δυνατότητα να προγραμματίζουν ψηφιακά τις επισκέψεις τους σε μια από τις κατά τόπους υπηρεσίες της ΔΥΠΑ (117 ΚΠΑ2 και 2 Γραφεία ΕΚΟ). Πρόκειται για μία ακόμα συνεργασία της ΔΥΠΑ με τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη.

    Ο πολίτης με τη χρήση κωδικών taxisnet, μπορεί πλέον εύκολα και χωρίς αναμονή, να αναζητήσει την υπηρεσία στην οποία πρέπει να απευθυνθεί, βάσει της ταχυδρομικής διεύθυνσης και του είδους της παρεχόμενης υπηρεσίας που θέλει. Στη συνέχεια μπορεί να εξασφαλίσει το ραντεβού του σε ημέρα και ώρα που επιθυμεί, ώστε να εξυπηρετηθεί κατά προτεραιότητα, για μια από τις 15 διαθέσιμες παρεχόμενες υπηρεσίες.

    Η υπηρεσία «myDYPAραντεβού» αφορά μόνον όσες υπηρεσίες δεν παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά από το gov.gr και το www.dypa.gov.gr.

    Οι υπηρεσίες για τις οποίες παρέχεται η δυνατότητα ορισμού ραντεβού μέσω «myDYPAραντεβού» είναι οι εξής:

    • Αιτήσεις παροχών που δεν διατίθενται ηλεκτρονικά/προσκόμιση δικαιολογητικών
    • Βεβαίωση λήψης Τακτικής Επιδότησης Ανεργίας (εκτός του τρέχοντος έτους)
    • Υποβολή ενστάσεων για τις παροχές ασφάλισης πλην των κοινωνικών παροχών
    • Υπηρεσία εξυπηρέτησης οικιστών εργατικών κατοικιών/ δανειοληπτών τέως ΟΕΚ
    • Αίτηση καταβολής αποδοχών σε μαθητές – σπουδαστές – φοιτητές που απέχουν από την εργασία τους για συμμετοχή στις γραπτές εξετάσεις
    • Υποβολή αιτήσεων για καταβολή επιχορήγησης από εργοδότες/προσκόμιση δικαιολογητικών
    • Υποβολή ενστάσεων από εργοδότες για προγράμματα απασχόλησης
    • Αίτηση επιχορήγησης από εργοδότες για πρακτική άσκηση σπουδαστών ΑΤΕΙ – ΑΣΠΑΙΤΕ
    • Υποβολή αίτησης αναγνώρισης χρόνου ανεργίας λόγω περιστασιακής απασχόλησης
    • Διορθώσεις Στοιχείων Μητρώου/προσκόμιση δικαιολογητικών
    • Έκδοση κλειδαρίθμου (όπου απαιτείται)
    • Συμβουλευτική ανέργων
    • Συμβουλευτική εργοδοτών
    • Συμβουλευτική ανέργων Ειδικών Κοινωνικών Ομάδων.

     Μεταβείτε στην πλατφόρμα